färga håret

godmörgon, eller jag vaknade iofs för ca 1,5 timme sen ! haha Har suttit och kollat på gamla bilder från när mamma och pappa var lika gamal som mig och yngre. Deras bröllop var så himla fint och båda va super snygga jag fick tårar i ögonen tillochmed .. Buhhh känns som jag grinar åt allt nu för tiden ;b. 


Idag ska jag åka ner på stan och träffa Inkan för att sola lite ;D ska bli sköönt, känner mig så vit så. Sen ska jag nog också köpa en avfärgning till håret. Jo för nu är det så att jag ska göra mitt hår lite ljusare, inte blont men typ mellanbrun eller något :)

image683- en sån färg kanske?

Nu; Frulle!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miley Cyrus ! :D

2008-02-19 @ 13:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0