annapannabrynö lackar sate

Fasen va sur jag blir :O , tänkte först skippa specialidrotten eftersom jag ändå inte kan vara med. Sen tänkte jag att de kan ju vara bra att åka dit.. Så jag gör mig klar osv, så sitter jag och väntar på taxin och klockan blir 20 över , halv .. Ingen taxi kommer, så ringer han 5 över halv och frågar vart jag är?!?! Ja då står han på celsiusskolan och väntar på mig? whaaatttttt ? vem är på skolan klockan 8.15 OCH ska åka därifrån :S

Detta gjorde att jag missade min lektion, eftersom att man inte kan komma in om man är sen. Så jag börjar ist halv 12! Jahapp gick man upp typ 3 timmar för tidigt ;b Jag har iaf skrivit klart mitt reportage nu! Är faktiskt nöjd :) Hoppas Jeanette(min lärare) är det också ;b

Nu ska jag passa på att måla mina naglar, var ett tag sen :D


Ha en bra dag allihopa , sista dagen innan lovet :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0