Alla hjärtans dag

Jo som ni alla vet så är det alla hjärtans dag på torsdag, själv längtar jag nog inte dit .. Någon som gört ?

Nu undrar jag vad du önskar dig av mig på alla hjärtans dag :) Vill att alla som läser lämnar svar i form av komentar :)

1. En puss
2. En puss & en kram
3. En kyss & kram
4. Ett strul
5. En bio kväll
6. En kram
7. En ros
8. Vänskap & en kram
9. Förhållande
10. En myskväll
11. En rolig dag på stan
12. Godis
13. Äta godis ur min mun
14. Du gör armhävningar, & jag ligger under dig & du får en puss varje gång du kommer ner
15. Ett "Alla hjärtans dag" kort

image606
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: inte alls roligt. jag går på gymnastik (seniotruppen) och tror minsann att du också har gått på gympa? känner igen dig! jag skulle iaf köra sträck-tzucka på sm i somras.. så bar POFF.. knät liksom knäcktes till... inte alls skönt.. hur gjorde du illa dig och vart?

2008-02-09 @ 13:50:19
URL: http://plutties.blogg.se
Postat av: axa

8

2008-02-09 @ 19:16:03
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0