ALLA HJÄRTANS DAG!

göödmörgön ;D haha .. jag tog en liten sovmorgon idag :) Kan ju alltid vara sköt speciellt när vi har lång dag och gympa första lektionen där jag ändå bara kan kolla! Så de blidde såhär :)

ingen aning om vad jag ska ha på mig idaaag, orkar inte ha något alls! Hade ju varit lite kul iofs ; b haha men NEJ!

Idag är det alla hjärtans dag , så jag ger er kääääärlek allihopa :)
se följande bilder och njuuut :) tihi
image661image662image663
image660
image658


ooh noo,  fick precis ett gulligt alla hjärtans dag sms! de va ju iofs trevligt. MEN vem är det från ?! vågar inte fråga, det är ju oförskämmt. Har ju nästan inga nummer på mobilen o så .. What to do? :O

Kommentarer
Postat av: Lisa

sprid some kärlek det är braa=) ha en braa alla hjärtans dag=)

2008-02-14 @ 12:13:23
URL: http://www.misslisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0