Snälla namnsdagsbarnet Annapanna

Hejs :)
Idag klarade jag resterande prov på posten, kanon skönt! Det blev dock en tidig morgon då jag skulle vara där klockan 8! men bättre att gå upp lite tidigare n att få åka efter skolan när man är seg. Jaja skönt iallafall :)

Annars har dagen rullat på kanon, fick lite damp på sanna som återigen försov sig. Dessvärre drabbade det inte något av våra projekt idag så de gjorde ju inget!

Jag drömde en lite kul dröm inatt, det är en tjej som ska jobba på posten som inte har så fina kläder. Så sa jag i drömmen att jag var tvugen att prata med henne så erbjöd jag henne att jag skulle hjälpa henne shoppa och fixa sig. Sen gick vi på stan och handlade kläder åt henne så blev hon typ snygg! haha ;b

Snäll medmänniska jag är! haha
btw jag har namnsdag idag! :) (A)  haha

jaa nej jag har inget mer att säga, kom precis hem från träningen det gick kanon bra! var tom med och spelade match på slutet vilket gick kanon! enligt mig iaf .. (A) mihiiiii..
nej godnatt, jag är trött:)


sjukt snygga skor från asos.com och forever21.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0