Tisdag :)

Halo :)
Äntligen hemma från en dag på posten, idag fick vi köra varannan halvtimme brevresning och varannan kodning. Ändå helt okej, inget hinner bli tråkigt så de är ju skönt :) Dagen går väldigt fort! Sista halvtimmen körde vi 20 frågor då gick det sjukt fort! :) 

Ikväll är det träning, 9-11! Puh sent, iallafall för mig som ska upp klockan 5!!! Men jag tänkte gå ner och lägga mig i soffan en stund nu, se top model och kanske en film och vila lite (och äta) sen skriva en uppsatts så jag hinner piggna till lite innan träningen. Aa det kan nog funka .. haha

Nä men som sagt top model nu 4 a clock!

P.s inga dagens outfit nu inte, jag går runt med mjukisar hela dagen så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0