Imorgon är det nyår :)

Hello :)
Idag har jag och mammsen varit och kikat lite på tapeter, dessvärre hittade jag ingen som föll mig i smaken och jag har istället valt att ha tre gråa väggar och en svart, på den svarta väggen ska jag ha en talva(ganska stor) sen sängen mot den väggen!

Känns bra i nuläget, kommer väl ångra mig 100 gånger innan jag har bestämmt mig!! Men vi får se :) Det känns bra nu som sagt..

Efteråt åkte jag ner på stan med Axa, hon skulle kolla på klänning tills imorgon. Kom på att hon kunde låna min så slapp hon köpa en helt ny bara för nyår, det var poppis så hon kommer förbi tomorrow =) haha! Jag köpte iaf mina gröna byxor jag ska ha imorogn!! :D men dem får ni inte se!

Efteråt åkte jag och träffade Jenny, Lina och HL på willys för att shoppa lite inför imorgon! Det blev massa gott! vi ska äta kyckling, potatisklyftor och lite såser och till efterrätt marängswish utan äckelbananen!!! :D gott!

Sen har jag mest tagit det lugnt, lite halv lame men vadå.. Jag är förkyld och har lite ont i halsen, då får man ta det lugnt .. :)

Nu ska jag lägga mig i sängne och läsa lite ur min favvisbok - Om jag kunde drömma :) Godnatt! Dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0