Handla julklappisar :)

Tjenixen!
Idag har jag inte kunnat skriva därför att jag har varit på posten från klockan 11-15! Fick veta en del om lön, ergonomi, vad jag ska jobba med osv :) Ganska roligt ändå, eller ja ni förstår vad jag menar! ;b Jag kommer iallafall totalt tjäna 6901 kr om jag räknat rätt! Ändå bra på en vecka ju :) Tycker jag iallafall!

Efter det kom mammsen och plockade upp mig så åkte vi till gränby! Köpte lite julklappar och ett par lila strumpbyxor åt mig :) Köpte även ett par gardiner till arbetsrummet inför visningen o så! aa lyckade köp! På vägen hem stannade vi på chokolat och köpte lite godis :) Gott! Sjukt länge som nu känns de som!


När jag kom hem satte/la jag mig i sängen och kollade på film, missade dock slutet eftersom att jag somnade! Så typiskt, jag gör alltid så! haha men men, får väl kolla en annan gång. orkar inte kolla nu ! ;b

Jag tänkte nämligen titta på någon annan film strax :) lägga mig i soffan ist och mysa lite! :) Låter bra va?! :D

Vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0