Ändå händelserik dag?

Aloha!
Idag har det tyvärr inte hänt allt för mycket tänkte jag innan jag bestämde mig för att skriva en snutt. Men nu insåg jag att jag har ju faktiskt haft lite för mig. Fick åka tidigt imorse (för att vara mig) med 8 bussen! Till skolan kom en snubbe som överlevt koncentrationslägret som hade föreläsning. Han var runt 82 år, skit gullig gubbe! haha ;b sa massa skämt hela tiden, minns dock inte vad han hette. Men biten när han berättade om lägret så läste han från papper för han tyckte det var för jobbigt att berätta och det förstår man verkligen!!!! De hade ju ingen aning om vart de skulle föras osv, så hade hans mamma och brorsa gått långsamt och han varit 17 år, lite kaxig och sagt MEN KOM IGEN DÅ! eller något, sen blivit bortputtad och de va de sista han sagt till dem. Sjukt sorgligt!! Tur att han läste från pappret annars hade jag stor bölat!

Faktiskt en av de bättre föreläsningar jag har varit på! Han va så gullig med sina skämt som han tyckte va jätte roliga , hahah ! jaja anyway efter de gick vi och åt lite mat för att sedan bege oss mot gränby/salabacke där vår fd matte lärare Jenny bor!

Där fick vi fika, sjukt goda kakor, julmust osv. Sen spelade vi ett spel, minns ej vad det hette orkar inte förklara men de va galet kul iaf! haha :D

Sen gick jag tillbaka till skolan igen och där väntade proooov..... panic. fysik b. Omprov. Men det kändes helt okej och jag hoppas verkligen jag fick g!!!! annars kommer jag börja gråta, igen. haha :D Crybaby.

ja, nu är jag iallafall lite trött.. kanske förståligt? Jag tänkte nog kika på en film sen sussebussa. Sova alltså! haha trots min sovmorgon imorogon den enda på den här veckan! Vi hörs :) Bay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0