ÄLSKA TWILIGHT!

Ah ah ah ah ah , jag har blivit besatt som så många andra. Inte av vad som helst, utan i filmen twilight! SJUKT GALET BRA FILM! Jag är mållös. Galet bra..

Hade tänkt åka till diös efter för att kika på luciacupen, men när det visade sig att det kostade 50 kr så kändes det inte längre så värt! Haha det är väl ingen som går under för att inte jag är där lixom.. haha

Annars idag då, vi har varit och lämnat lite stora onödiga möbler på ett förråd vi hyrt i boländerna. Allt för att de ska se lite fräshare ut på visningen sen :) nej men det blir nog bra faktiskt! Annars har det inte hänt så mycket, tränat lite smått o så :)

Dock så är jag för pigg för att sova nu, så de blir om ett litet tag :) ska kika på lite klänningar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag me asså jag tänker på den hela tiden nästan! vill bara se den igen :P

2008-12-14 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0