Sista jobbdagen!

Tjenixen!
Hur mår ni idag? Jag mår bra, är lite trött dock, skönt att det är helg! Det var kul idag på jobbet, men tråkigt att säga hejdå till alla! Vi körde lite basketturnering, såg på cirkus, badade, fikade och delade ut diplom. Veckan verkade uppskattad av barnen :)

När jag kom hem la jag mig i soffan och kikade på bring it on again, utan att somna! höh framsteg. Tänkte bara ta det lugnt idag, har inget planerat mer än att vila!

Imorgon ska jag upp vid 9, så ingen sovmorgon där inte, och köra gympa-pass. Blir väl cirkus 3 stycken jag ska på! På kvällen ska Indira ha 18 års fest, ska dit med Ax. Ska bli jätte kul !

Nu ska jag linda om min innebandyklubba och öva på lite gympa pass :)

Btw, det funkade inte att lägga in bilder igår, jag ska fixa det någon gång under kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0