Övernattning på Alnäs :)

Hej hopp, idag är jag nästan helt slut!
Jobbade som vanligt igår till ca 4, efter det var det grillning så vi körde lite beach volleyboll, satt på verandan o snackade, käkade korv osv. Sen åkte jag och Sofia hem till henne en snabbis och hämtade lite grejer, sen åkte vi tillbaka igen. När vi kom tillbaka åkte jag, Ida, Matte, Maria och Calle till konsum och köpte pizzor och tillbehör till filmen :) När vi kom tillbaka kollade vi på Rec, sjukt dålig film måste jag säga .. Inte värd!

Efter filmen hade vi maskbrottning, haha sjuk grej. Man skulle hoppa ner i sovsäcken och sen brottas med alla andra så fick man inte använda händerna o så. Kul var det iallafall :P Haha.. Sen bestämmde vi oss för att kika på High school musical, såg väl ca 10 minuter sen slocknade jag. Haha yeye. Inte många andra va pigga heller. Vaknade mitt i natten av att någon kommer upp för trappan och skriker lite, men orkar inte bry mig om det så  somnar om igen. Fick veta senare att det var ett försök av Olle att skrämma alla. Misslyckat dårå.. Haha.

Blev väl väckt vid kvart i 8, men ändå rååååtrött! Jobbat hela dagen idag också, lite småjobbigt. Dels pga regnet och dels pga trötthet :)

Jaja nu är jag hemma iallafall, ska ladda ner någon film att se på ikväll o så hade jag tänkt :) Och sova tidigt! sista dagen imorgon, ska bli skönt!

Ska kika på min film nu! mihi, ha det så bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0