Utgång 29/5

Haaallå! :) Nu känns det som jag har tid att sätta mig ner för att skriva ner de som hände dels i fredag och dels igår :)

Fredagen började när jag tog cyllen och cyklade upp till 5an för att möta HL och åka till Hanna (med en omväg förbi donken). Träffade hanna och lina på donken, köpe lite (mycket!) mat och åkte hem till Hanna och kalasade! Gött. När det återstog typ 1,5 timme tills vi skulle åka fick alla panik och sprang omkring i Hannas lilla lägenhet och skulle fixa håret, sminka sig, prova kläder, ja det var ganska kaos faktiskt! Men det blev bra resultat och det är väl de som är de viktiga.

Halv 10 stog vi på busshållplatsen och väntade på bussen, för lata som vi är orkade vi ju inte gå. Kom ner på stan vid 20 i, tog ut pengar och mötte upp Sanna, Matilda och Louise. Sen traskade vi vidare mot people, efter gratis ingån fick man även en gratis drink, värt! :)
 

Efter vi suttit och druckit våra drinkar dansade vi, pratade med folk både nya och gamla bekanta, roade oss på alla sätt och vis. Slutligen var kvällen slut och den slutade olika för oss alla, men vi ska nog inte gå in i detalj vad som hände, det är ovisentligt igentligen!

Kvällen var mycket lyckad iallafall! Förutom lite ont i fötterna, men det får man stå ut med! Utgång på fredag igen, hoppas det blir lika kul :)



Igår vad jag hemma hela dagen och slappade, på kvällen kom Lina, Hanna och Jenny. Drog en pizza, käkade lite godis/chips/naturgodis och drack läsk samtidigt som vi kikade på halva bring it on, barnhemmet och ciao bella. Mysig kväll! När tjejerna dragit satte jag och lill-lina på wimbledon men vi båda somnade efter ca 20 minuter.

Idag har jag inte heller gjort något viktigt, klottrat ner lite inför inlämningen jag ska göra imorgon och skjussat kusin-frida till arlanda (övningskört alltså). Jaa idag gick det mega bra! Jag känner mig nästan klar nu, är väl fickparkering jag inte kan än! Annars så :)

Nu tänkte jag kila ner och kolla på en prinsessas dagbok 2! tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0