Hetsiga dagar!

Ahhh, jag har ju haft två så hektiska dygn!!! Vi börjar med i onsdags, då fyllde både pappsen och Axa paxa år :) Men jag var ju tvugen att jobba, tur att det är ett roligt jobb! Efteråt fick jag skynda mig som attan för att hinna med tåget till stockholm, för att där möta pappsen. Vi åkte ut till Djurgården och skansen. Käkade lite, pestopasta, smakade väl sådär men är man hungrig så är man!

Sen var det dags för första bandet, Backyard babies. (?) Aldrig hört någon låt förut, men det var lite konstig stämning då det var så ljust! Men dom var helt okej :) Efter dom var det dags för någon weird eldshow som sög balle rent ut sagt. Sjukt dålig verkligen! Jaja, sen kom ju det bästa av allt. Takida och dom öppnade med min favoritlåt evil eye :) Åh va vackert! Gick tyvärr inte att ta kort, dom blev dåliga! Men jag måste säga att jag blev lite besviken på Curley sue, han sjöng lite falskt .. Tyvärr. Men överlag var det riktigt najs :)

Idag då, jobb som var JÄTTE tungt att gå upp till idag. Men jag överlevde och det var kul idag också! Snabbt hem efter utvärderingen för att duscha och byta om till "gangster" och åka tillbaka till alnäs. Väl där körde vi en tävling, 100 saker så skulle man göra 100 olika grejer så fick man olika poäng. Kunde vara tex ; bada näck, moona på sandnästaket, hänga knäväck i basketkorgen, bära upp en kanot på kiosken, hämta en husvagn med turist i, en stekare som sjunger bag in the box osv :P jaa ni hör va sjuka grejer det är! Men grejen är att dom som kommer sist får diska så alla gör ju dom här sjuka grejerna .. Haha så allt blir jätte kul! Efter leken var det maaaat, kräftor och pajer och till efterrätt marrängswish :D JUMMIE! Efter maten var Jonas så snäll så jag och min cykel fick skjuss hem :) Så väl hemma så är jag trööööött, ska nog sova strax, ska bara lägga in min snygga outfit :D

Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0