Mamma mia! och Barnhemmet, toppen filmer!

Hej hej :)
Äntligen skriver jag lite igen, min kamera är borta eller den är "såmycketbortaattjaginteorkarletaefterden". Så ja, det blir inga bilder inte idag iallafall.

Har varit på bio idag, såg på mamma mia! tillsammans med Axa och Sannaa :) Kärt återseende då vi lyckats träffats 3 gånger alla 3 under sommaren. Mysigt var det iallafall och filmen är great!

Igår såg jag på en jätte bra skräckis, eller thriller då. Barnhemmet, eller onphantos eller något? Sjukt bra! Handlar om en kvinna som bott på ett barnhem en gång i tiden och blir adopterad, så kommer hon tillbaka när hon är gammal så händer det massa grejer. Vill inte säga vad men jag grät!

Första veckan på alnäs avklarad, på måndag är det dags för en till. Men det går fort :) Det är som man säger, tiden går fort när man har roligt. Barnen den här veckan har varit så söööööta, dagarna bara flyger iväg!

Men nu uska jag sova, imorgon ska jag och mamma göra lite gympa pass, då måste man ju vara på top! Godnatt allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0