Lite trött, lite nyshopping, lite allt möjligt

Hej hopp gummi snopp!
Är tröööööt idag, jätte trött! Gick först i skolan, visserligen inte så länge men för att vara mig så var det länge(!) från 11.20 - 15.20 :) Men efter skolan så åkte jag och Axa ner på stan. Blev en hel del shopping! Eller ja, lite iallafall!
En jacka, en väska, en maskara, en ögonbrynspenna och ett par skor - allt till imorgon :) (bilder kommer även bilder imorgon) För imorgon är det ju höstpremiär på people! :) Ska bli kul, verkar som att många ska dit!

Anyway, kom hem stressade, åt mat, övade lite på gympan, sen åkte jag iväg till gympan, körde endast 3 låtar idag och dom gick inte toppen. Men men så kan det bli ibland! Skjuss iväg och så va vi på nästa ställe; Allianshallen för 1 timmes innebandy.  Blää, nu är jag trött! Men det känns bra nu i efterhand som alltid :)

Nu är jag lagom trött och ska sleepa, börjar ju ändå morgondagen med gympa! :)

Sov så gott!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0