Gympa pass!

Hej kära vänner! :D
Idag har jag inte legat på latsidan inte! Jag började min dag med att städa mitt rum som med mammas ord såg förjävligt ut. Efter det började jag och mamma leta upp låtar till våra gympa pass, jag ska få bli ledare på friskis gympa! Kanonkul! 5 av 5 toasters .. mihi.  Jag har valt ut låtarna jag ska ha iallfall, mamma är halvklar. Mina blir:

- Macarena med vengaboys (remix)
- Feelgood med ola
- Buring love ledmotivet till Lilo och Stitch
- Wolves of the sea (ni vet från eurovision)
- When the stars go blue (one tree hill)
- In love with a girl med Gavin Degraw
- Klippans Centrum
- Secret combination
- Grease medley
- All summer long med kid rock
- Crossroads med Tracy Chapman
- Honey Honey (filmveriationen)
- Diddley Dee med cartoon heroes
- Shake your balla
- Something on you mind med takida
- Adore you med neo
- A drop in the ocean med ron pope
och slutligen någon instrumental låt som sista nedvarvningen..

Låter det bra :D ?

Långt ifrån klar med rörelser, men Diddley Dee och Feelgood är klara :)

Ska visa morsan, sen ska vi äta pizza! JUMMIE! Efter tänkte jag åka hem till Hanna en sväng, men bara ett litet tag för imorgon är det jobb på Alnäs igen :) Ska bli ganska kul faktiskt!

Nu ska jag fortsätta att hitta på rörelser, vi hörs! Tjink<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0