Vårshow på celsius!

Även denna dag har gått rysligt fort känns det som! Klockan är redan halv 8 lixom. Började skolan halv 9 idag, fick skjuss av min snälla mamma (som alltid) så behövde inte åka så tidigt :) Historia och Svenska stog på schemat innan lunch, inte alltför kul. Fick även göra ett historiaprov som jag missade i måndags, det känndes ändå som det gick rätt bra .. G ? Njae skulle nog inte tro de :/

På matten hade vi vikarie, ingemar "jag är så sjukt seg och inte förstår något" efternamn .. jag får nästan panik för han är så seg, förstår ändå inte vad han snackar om. Who's with me ?!?! :P

Efter skolan var det också den berömda vårshowen!
dansföreningen dansade och jag filmade ;D njut, tycker de var riktigt duktiga :D



Jeppe läser sin dikt som han vann med temat var alla hjärtans dag. sweeet.

Har även ägnat lite tid idag åt att packa, japp japp ni läste rätt. Jag ska nämligen åka till mora på fredag. Innebandycup, får ju inte spela själv men följer med som moraliskt stöd och även sjukväskbärare. Antar att jag även kommer få bära bandspelaren ;b Inte färdigpackad än men har lagt fram 3 olika outfits iaf :) BRA BÖRJAN!

Tänkte fortsätta plocka lite, har lite att packa till imorgon också, för ja då ska jag nämligen cykla till skolan! Galet .. Wish me good luck! Tjing <3 

Kommentarer
Postat av: J

HAh, inte visste jag att jeppe var en sådan poet! haha, GoooGooo!

2008-04-23 @ 21:58:46
Postat av: hannalisa

haha hans stagedive var lite mer lyckad nu :P

2008-04-24 @ 09:22:10
Postat av: ingrid

måste ju säg att vårshowen var bland det sämsta jag sett.

och så heter det sjukhusväska :D

2008-04-24 @ 16:30:49
URL: http://iingridpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0