Trötter

godmorgon!  idag blir en lång dag,nu skola till 2, sen stan till halv 6 därefter simning sen vara med sanna och axa :) Så jag kommer inte hinna skriva något. Tyvärr! Ni får väl nöja er med det lilla jag hinner klottra ner nu :D Min buss går om 10 minuter så det är brottom. Hade ju sovmorgon idag eller har, så lägger jag mig halv 3 :S så jävla onödigt. Nu är jag ju lika trött som jag hade varit om vi hade haft vanlig tid att börja vid .. Bläääsh

men slänger in dagens outfit sen ska jag hoppa på bussen! Tjing <3

Kommentarer
Postat av: Anna

brukar vara så. hade behövt lite sömn jag med tycker jag. Kika gärna in min blogg om du har tid :D Ha en bra dag :]

2008-04-04 @ 10:50:31
URL: http://annabenjamin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0