silikontuttisar

tjingping ;D simningengick bra idag! simmade 1300 m :) meeen till min STORA fasa har jag börjat råfjälla på tuttarna! JÄVLAR OCKSÅ :( Not najs..

Har fixat lite inför valborg aswell , men har fortfarande inget att ha på mig .. Beige. Men det löser sig alltid, kläder måste man ju ha ! :D dagens händelser blir följande ; stan med sanna och axa, kolla på forsränningen och hänga i stadsparken, cykla till ica och handla med HL därefter åka till Linis och förbereda maten med Sofia , sen får vi se ;D haha ! välplanerat!

image966 hittade bilden på johannas bdb, vad tycker ni om mina nya silikontuttisar? :) höhö

image967
Jappjapp efter en heeeel helgs ätande såg min mage ut såhär ... Jag är pregnante med roooonald mcdooonald ;b

FIck snålskjuss hem från träningen av skinkis på hennes mopeeed. Ska läsa lite bok nu , höhö men den är faktiskt mega bra! Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0