Min morgon!

Min morgon (sovmorgon) I korta drag:
- 9.oo Uppstigning!
- 9.05 DUSCH!
- 9.20 sätta igång datorn med lite halvmysig musik
- 9.22 sminka mig!
- 9.35 ändra musiken på datorn till glad, sprallig, fartig
- 9.36 gå till garderoben och börja prova kläder
- 9.38 Höja musiken på datorn
- 9.40 börja spåra lite lagom
- 9.45 har provat ungefär 4 olika outfits och valt en (oftast den första)
- 9.46 Nu återstår bara dans/spårning framför spegeln
- 9.oo Är lite trött efter all ansträngning, då plattar och torkar jag håret
- 10.10 Börjar känna mig lite småhungrig, springer ner i köket och lagar gröt!
- 10.30 Helt färdig, sätter mig vid datorn och lyssnar på musik, packar det sista innan jag ska åka

Det är min morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0