Min dag i stort sätt :)

Tjenis penis, den här dagen känns som den har gått mega fort! Rå dålig start då lina väckte mig på min sovmorgon, sånt blir man ju för less på! Fysiklabben var väl hyfsat kul, äcklig lunch så det blev endast sallad ute i det vackra vädret! På engelskan blev det "mobbaanna tid" kuuuul. Yeye, matten var flumm sen slutade vi :) Då traskade jag och axa ner på stan, skönt med promenad!

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och chillade lite (haha) då berättade HL att hon skulle gå till allians och hurtig som man är hakade jag på! Lite lökig va man allt när man va framme men lika gla' för de va jag. Matchen förlorades med 4-2 mot nyby. Hata nyby. vi behöver lite fler spelare, är alldeles för några och för otränade. Någon som håller med mig?!

togs lite kul bilder på axa idag, men axa får jag lägga upp dom :D ?

Nu; Idrottsplugg , okej?

Kommentarer
Postat av: Tove

4-3 blev det faktist!!!

2008-04-22 @ 21:20:52
URL: http://tovearwidson.blogg.se
Postat av: Hanna

jag såg båda uppvisningarna å ja kan hålla med om att de var rätt sega faktiskt & att jag också är lite smått besviken..
men men.. hahahha nej det missade jag, vad hände?! :O

2008-04-22 @ 22:31:45
URL: http://plutties.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0