mellis, voltvändningar och bebisinkan

tjing och hela faderullan! Nu äntligen har jag kommit hem :) Känns som jag hunnit med en massa grejer idag! Först och främst skolan, klockan 10-14.50 , efter skolan gick jag och axa till willys för att köpa oss lite mellanmål. slutade med en limpa, ett smörpaket, yogurts och lite gott :) höhö

Efter willys traskade vi vidare till solariumet och efter det så var det återigen dags för simningen. Idag fick vi lära oss att andas, ja samtidigt som man crawlar dårå :D det gick faktistk riktigt bra! det var även dags att köra voltvändningar och min enda komentar jag fick var " jaa anna, nästa steg blir att tävlingssimma va?" och mammas var " ja lotta, du kanske ska kolla lite mer på din dotter" haha ääägd :D

Ja iallafall så åkte jag och morsan vidare till gränbycentrum och köpte lite smått och gått. Sen åkte jag slutligen till innebandyträningen och satt och åt mat och matade bebisingrid. så söt är hon :) hihi..


image880
image882


tjing mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0