Lackkkkkkkkk ..

Hm hur ska man börja. Att gråta i skolan är nog inte något man gör varje dag, men idag var en sån dag. Hade gått och irriterat mig på något ingen aning om vad det är/var. Hur som hellst skulle jag gå upp till skåpet och hämta matteläxan som jag glömde och jag kände bara hur det brast , all ilska kom ut i tårar. Det hela slutade med att jag sparkade sönder mitt skåp .. Lyckat. Nej nu ska jag inte tynga ner er med mina tragiska händelser

Dagen började väldans bra då jag cyklade hela vägen till skolan, ingen aning om hur långt det är men tog ca 30-40 minuter. När jag kommer dit är det brännboll, WOW det kan jag vara med på :D Jag träffade bollen alla gånger utom 1, rätt bra för att vara mig :) + att jag tog en lyra, sån tur. Såg att bollen kom mot mig, så sträckte jag fram händerna och blundade och hoppades på det bästa ;D haha .. Vårt lag vann förövrigt :)

Lång dag i skolan idag med 6 lektioner totalt. Blandade känslor.. Nej nu får jag fan ta och rycka upp mig! Cup imorgon lalallalalaal ANNA TAGGA! det här är patetisk försöker peppa mig själv genom blogg? haha yeye , lyckas nästan!

Ska åka med morsan till gränby senare och köpa ett svart linne så mina outfits till i helgen blir perfekt ;D höhö!
ska packa ner lite nödvändiga grejer nu! Hörs senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0