kuwl på little italy

Haha, sååå nu är jag hemma igen. haha glömde ju berätta vad som hände idag när vi var och käkade, haha vi satte oss vid ett bord med en glasvägg bakom så skulle jag resa mig och gå åt de hållet. Tror ni inte jag går rakt in i glasväggen eller ?! haha jo självklart ;b Så kollar alla på mig, och ägaren kommer fram och frågar om det gick bra osv.. Sen när vi sätter oss och äter så kommer han med en röd tejp och tejpar på kanten så ingen ska gå in i den igen. haha sen när jag ska gå och ta mer mat halkar jag på golvet, ramlar dock inte hela vägen ner på marken men de va inte långt ifrån att jag skulle görat. haha tänker aldrig mer gå tillbaka :P!

image852 megaposers'
image853 anna mata axa
image854

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0