Fettoarmar

Hey, varför svarar ni inte på mina frågor :( Fett beige! jag vet ju att ni läser! Klockan har redan hunnit bli 9. Vad har jag gjort idag? Nothing .. kikat på film och tränat? jahapp, ovärt!

Just nu sitter jag och äter apelsin, älskade apelsin. Så galet gott :) det känns så fräsht också! weird.

Nu har jag en lite allvarlig fråga, Hur får man smala armar? om jag tränar muskelgrej så blir de bara stora och springa kan jag inte. hur ska jag gå tillväga?

Snälla svara, jag är i stort behov av ett svar.

tjing!

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha nej jag vet, men vi är inte riktigt kusiner.. hon är liksom mina kusiners kusiner på andra hållet.. men vi träffas ju på alla släktkalas och så, så vi kallar varandra kusiner ändå..! ;)

2008-04-07 @ 21:44:32
URL: http://hannaemilia.blogg.se
Postat av: Martina

Kolla min igen!

2008-04-07 @ 22:08:41
URL: http://martinamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0