At linas

Nyss hemkommen från Lina's idag bjöds det på kladdmuffins och mjuuuuuulk :) Gött! Vi såg på CSI och 100 höjdare, det är nog inte riktigt min humor men aa det är väl kul ;b eller ? höhö

Det roligaste för kvällen var när kakpappret fastnade på mina brallor, säger ju att allt fett och sött want's me!!! ahhh galen ..


Gick till Ica tidigare idag för att köpa äpplen och hälsa mitt lag lycka till som hade samling där innan avfarten :) Gillar mina lagkamrater så himla mycket, råballa människor! Blev jätte glad idag, många komenterade mina kläder. Att de va fina osv :) ÅÅh hihi :D Jag är glad! 
 
Nu är jag trött, ska sova :) funderar starkt på att cykla till skolan .. eller?

tjing'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0