Anna är trött.

Tjenixen alla glada! Jag är så galet trött.. det går inte att beskriva. Hade ju som sagt en jobbig dag igår också, kom i säng ganska sent men upp for jag (for var väl att ta i men) klockan 7 imorse för att åka till skolan och ha boxningspass. Känndes ju dock inte så passande då det var slagge på vår skola igår och poliser var inblandade så börjar vi morgonen med boxning ;b men men kul och jobbigt var det!

Fick tillbaka matten idag, jag lackade sate. Kändes som heeela min dag blev förstörd. Förkrossad, nej men kännde att jag kunde allt hur bra som hellst så får jag G. Inte okej. men men life goes on..

Åkte till mammas jobb efter skolan och pluggade historia och åt lite mat :) Eller skorpor då ;b seeen bar det av till fyrishov för att träna, och efteråt fick vi reda på att vi hamnade i fel grupp. Så vi kom i en grupp där alla hade gått crawlkursen klart , fortsättningsgruppen och så var det här en simgrupp för de som ville simma mer .. Vi har ju fasen inte gått klart crawlkursen än :P men vi kämpade på!


Nu är jag dårå somsagt galet trött.. Ska nog sova nu och ta sovmorgon imorgon! Har lite grejs att göra imorgon aswell så man får väl ladda om och TAGGA TILL ;D Haha ..

Tjing på er kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm va inte du på stan en sväng oxå idag? ;P

2008-04-17 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0