Aggresiv komentar!

wow aggresiv komentar för att jag skrev att det är synd om engla. Klart det är synd om alla andra barn som också genomlider detta. Men just nu valde jag att ta upp engla, så är det.
Ikväll klockan 9 ska alla tända ett ljus i fönstret. Fick ni också sms?


Har både tränat och solat idag, skönt skönt! Känner mig faktiskt lite brun! :) skulle ju pluggat också, men så kom veckorevyn. Säger ju att den alltid kommer när jag behöver plugga. yeye, nu hade jag tänkt köra lite situps och armhävningar.. Behövs verkligen! Plugget då? Jo men jag kan nog faktiskt det mesta känns det som .. konstig nog. Men jag har kommit på mina egna små metoder att räkna ut allt, som är enligt mig mycket lättare! yeye det löser sig!

nu ska jag köra igång, är ganska laddad! haha så tjing ! <3
juste min kamera är fortfarande hos sara, så inga foton än :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0