Torsdag

Dagen började på nautilus, skulle få lite nya övningar och så :) det gick bra ingen mer komentar om de ;b sen gick jag hela vägen till skolan på 10 minuter!!!! så sjukt bra ;b sen så efter maten så fick man glass idag :D dock inte världens godaste men helt okej! helt klart stämningshöjade inför plugget! satt med sanna och axa i typ 1 timme o skulle plugga engelska inte för att de gick bra men de va iaf lite roligt ;b, sen va det biologi, och Andreas om du läser det här så vet jag att de va du som tog min penna och om du inte ger den til mig imorgon kommer jag bli asa arg! Vi skulle göra klart vårt grupparbete idag, men de va mest bara stackarsSanna som jobbade ;b ( jag slog upp några löv iaf (A) ) men tillbringade nog mesta dels av lektionen för att leta efter min penna :(. Efter så va det ju engelskaprov och hade ingen annan penna, (tjatar om min penna men den va fin ju :P ) jag fick iaf låna en av gertrud så jag kunde göra provet ;b de gick åt helvete så kanske itne skulle lånat pennan iaf.. Sen matte lektionen jag och Sanna hittade på lite nya meningar i vår såång :D haha så jävla vacker ;b ska spela in någong ång kanske o lägga in :) När vi hade slutat så sa Axa att mitt skåp va as stödigt :( så då var jag ju tvungen att städa det, så nu är det as fint :D ! sen åkte jag bussen hem, träffade johanna på bussen de va ett tag sen så de va kuul :)! tog en liten paus i plugget nu, men ska sätta mig där igen nu tänkte jag.. sen ikväll är det träning :D:D råååånajs ;D hahaha. men tjarå Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0