Tisdag

Sjukt tungt att gå upp imorse, hade svårt att sova igår :( hände så mkt på en gång.. jag hoppas verlkligen allt löser sig :) hade bara svenska och fysiklabb idag :) eller hade matte också men hade så lång håltimme så jag frågade om jag fick åka hem och räkna istället och det fick jag :D skönt skönt jag slutade alltså kl 11! var hemma vid 12, hade lite tråkigt så provade massa kläder :D

bild 1&2 - Gråa strumpbyxor från lindex, grå klänning från vero moda, vita skor från bronx.
bild 3&4 - Svarta tajts från h&m, vita benvärmare, grå klänning från vero moda, svarta stövlar :)
bild 5&6 - GE MIG SOMMAR , ville prova hur de va att ha sommarkläder igen ;D svarta shorts från blend, linne från mq skor från lindex
bild 7&8 - En jätte fin klänning (enligt mig iaf) från grekland som är svår att använda men den fick vara med iaf :) och skor från skopunkten.
sen åkte jag till ica och köpte mat och jordgubbar med kesella, mkt jummie :) ska kolla på one tree hill som börjar om typ 10 minuteeeer :D
nu va det paus hann inte skriva klart allt innan det började :) men det är kalas bra hitills :D
när oth är slut ska jag gå ner och laga mat och sen plugga lite biologi sen åka på träning :) mkt naaajs ;b haha! skriver mer senare kanske :)
Puss

Kommentarer
Postat av: äääääx

vad brun du ser ut att vara ! :O :D

2007-10-23 @ 17:30:45
URL: http://alexandramargareta.blogg.se
Postat av: Anna

Ja visst gör jag :D , men så är det tyvärr inte. Har ändrat inställningar på kameran (A) jag gillart!

2007-10-23 @ 17:35:40
Postat av: tovsan

annas håriga ben ;)

2007-10-24 @ 18:36:02
URL: http://tovearwidson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0