Tisdag

Dagen är ju iofs inte slut än :) men hitills har jag varit i skolan, hade svenska fysik och matte det gick as bra på alla 3 för en gångs skull! maten va väll sådär god som vanligt, men de funkar! sen köpte jag lite godis på vägen hem och skulle äta de så jag skulle orka plugga (A) det funkade faktiskt bra, för nu kan jag svenskan kalas bra :D hoppas det visar sig på provet imorgon! fysiken är det lite värre med, jag fattar ju inget .. iallafall inte på värmesakerna, as svårt ju :/  snart är det One Tree Hill sen ska jag åka till Nautilus och träna med mammsen :) sen är det INNEBANDY! ska få vara med idag och passa lite :D Jag är överlycklig!!!!! ha det braao, kanske skriver något mer ikväll :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0