Söndag

Gooodkväll!
imorse skulle jag och mammsen åka o träna , men det var stängt :( så de blev inget idag, åkte senare ist för att kika på ett playstation 2 + singstar :D ska köpa ett! så sjukt kul :D sen åkte jag iaf ner på stan och träffade axa sen gick vi vidare till fyrishov och kollade på storvreta - varberg och storvreta förlorade, med 4-3 kanske? kommer inte ihåg. sen åkte vi vidare till gottsunda och kollade på gottsunda - alunda :) alunda vann tror jag? rätta mig om jag har fel.. sen helt plötsligt var klockan halv 9, då gick bussarna hem :) kollade en snutt på 21.00 filmen som idag var monalisas leende, men den verkade inte så bra så hamnade här ist ;D här är lite bilder ;
 haha hejdå axa ;b


Kommentarer
Postat av: axet

OJ vad ihop tryckt jag ser ut ! :O
vann inte gottsunda ? eller juste , vet du hur den slutae ? :P

2007-10-29 @ 09:17:17
URL: http://alexandramargareta.blogg.se
Postat av: n

nej vi torska. allt vände när ni stack :( :)

2007-10-29 @ 12:40:23
Postat av: axet

hah adet måste ju bara betyda en sak. att vi hejajde på er så ni vart taggade ! ;)

2007-10-29 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0