Söndag

Jahaa vad har hänt idag då ;b .. vaknade halv 1! inte likt mig alls, sen åkte jag med mamma och lina och kikade på ett hus i bergsbrunna, det va RÅFINT! jag vill flytta dit! sen åkte vi vidare ner på stan köpte en tröja för 50 kr ;b lina köpte en t-shirt och mamma köpte lite trosor. Senså köpte vi med oss kinamat hem :) Mkt gott!  sen bar det av till allianshallen, kollade på hagunda-arlanda med niklas! ja sen fick jag glass med bär av mammsen när jag kom hem :D Gottitvärre!

kan ju passa på att berätta om igårkväll :) va hos lina, sen gick vi ut på promenad :) då kom erik russel och albin, vi gick till nåntunaskolan och satt där och käkade toblerone, jordnötsringar och cola :D mkt naaajs, sen gick vi hem till lina och kollade på date movie, AS rolig! :p  sen somnade jag , haha :) men inte för att de va tråkigt utanför att jag hade gått upp kl 8 :P sen när klockan va lite över 12 så sa erik att han fyllde år , så grattis på honom :D

Fler bilder finns på http://brynoe.bilddagboken.se på den 6e oktober



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0