Söndaaag

Skit skit skit skit :( imorgon är det skola och NU (21.25) kom jag på att jag har historialäxa, historiasak, matteläxa, och näringslärauppgift :S damn. förövrigt har dagen varit ganska bra! började med att jag åkte till alunda och kollade när mitt lag spelade match, vi vann med 4-3 sen åkte jag hem och fick mat från max :) Jummie! sen åkte jag och lina till allianshallen och kollade först en sväng på min syrras match, sen på hagunda- nått lag och sedan på gottsunda-Vide :)

sen berättade mamma nu att hon hade läst en del på internet om korsbandsskador, att mitt knä aldrig kommer bli bättre än 85% och att jag antingen ska sluta med närkampssporter tex innebandy eller operera mig och komma tillbaka om 6-8 månader :S vill ju inte välja något av dom :( , men kanske ska göra såhär : Köpa ett knäskydd som är väldigt stabilt och spela ändå sesången ut, sen köra en operation då när den är slut! hoppas det går! skulle bli överglad då :D!!!
men har igentligen inte tid o sitta här så nu ska jag nog fortsätta plugga !
puss o tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0