Onsdag

Hamnar alltid när jag igentligen borde plugga :( men har faktiskt läst 30 sidor historia, de kanske bara är en liten paus (A). skrev klart min svenskauppsatts idag på lektionen så skönt, så slapp man det senare. Fysik läraren och engelska läraren var borta idag så slutade 12.20 :) rååååskönt. men hade historia först :( hatar de verkligen, fattar ju aldrig något. så skulle jag få göra min kompletering så klarade jag inte de, för jag hade läst på fel :'( fa va dryyyyygt, men jag ska visa han att jag kan lite iaf :D så ska plugga sae till provet på fredag! efter skolan åkte jag och sannis ner på stan eller jag åkte och hon cyklade ;b haha, köpte två nagellack och solade lite, är röd i min feja. Hoppas det går bort till imorogn ;b när jag kom hem tog jag lite mellis och satt mig och kollade på OTH , Älska som vanligt :) , sen kom min kära syster hem och så färgade hon mitt hår. Det måste ha varit den mest misslyckade färgningen i hela mitt liv :P haha, kom färg typ i heeeela badrummet och då ljuger jag inte! håret vart ganska okej såg jag nu när jag har torkat de o så, men hela utväxten är inte täckt :/ ut i will survive ;b sen kom pappa hem och va råååsur för jag har tappat bort mina nycklar för 3dje gången :( hur kan man vara så klantig ?! har iaf ringt runt till massa ställen där den kan vara, men ingen har hittat den :/ på fredag ska vi byta lås, och så kommer jag få betala :( har ju verkligen inte råd med de nu! DåligtAnna Mycket DÅLIGT!  vart ett litet snabbt inlägg idag för nu måste jag fortsätta plugga historia och sen kl 9 är det ju top model! yeei nått bra idag ;b haha se yaaah
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0