Onsdag

Dagen började med sovmorgon , mkt skönt ! :D sen svenska prov som inte gick alltför bra men helt okej hoppas jag, lämnade in fysiken han såg ganska nöjd ut så de va nog bra :P sen var det dags för engelska, och jag HATAR min engelskalärare, hon ger oss 3 lektioner på oss att förbereda sen ska vi ha en power point OCH ett papper att dela ut och redovisning de går ju bara inte:S ingen i klassen är klar då borde hon ju fatta att något är fel!!! så säger jag de att de är för lite tid för att förbereda och så ska man kunna det utantill för man får inte så och läsa, då säger hon aa men de är inte mitt fel om du får vara uppe hela natten och öva :O blir så irriterad!  sen iaf gick jag och ingrid på stan en sväng och käkade på donken med "bjud en kompis" :p nu ska jag strax åka på föreläsning i skolan :( inte kul! sen hem till Lina, det va länge sen :D vi ska kika på grey´s :) mkt roligt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0