Måndag!

Väldans mkt som har hänt idag! mest imorse, det rörde till mina tankar ordentligt. Men kan inte berätta det här så ni får vara nyfikna om vad det kan vara. Sen kom jag till skolan fick g på mitt matte prov :D g var 7 och jag fick 14 :D ganska bra va :D ?! sen idrottssaken, var ju klar med den lite hafsigt ihopgjord eller vad man ska säga .. sen direkt hem till Hannie för o kolla på OTH :D och gud va bra det var idag som alltid :D sen fick jag skurre på hannas cykel till gymmet :) gymmade ca 1 timme, sen åkte jag hem och åt maaaat, så gott hade inte käkat något lunch idag men aa :) nu sitter jag här och pluggar matte :( matte c är så svårt jämför med de andra, usch inte kul! ska nog sussa snart börjar ju faktiskt halv 9 imorgon :/
Puss puss


OBS OBS OBS :D
2 månader precis idag tills jag åker till THAILAND :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0