Måndag

Dagen började med att klockan ringde klockan 7, blääää . Klockan 7.50 åkte jag och mammsen till sävja och hämtade Hampus för att sedan åka till allians. När vi hade snackat med Ferntan så åkte vi vidare till Nautilus där jag tränade i 2 timmar, lite svettigt :P första riktiga träningen på 4 veckor!!! gissa om jag var glad :D. Sen ringde mamma till mig och sa att jag måste skynda mig till Mårten för att kolla mitt knä en sista gång, och som han tidigare hade sagt så är mitt korsband trasigt/av och ska få åka på magnetrönken i Stockholm snart.. Jag hoppas fortfarande på att det är helt så jag slipper operation, men det ser inte så ljust ut! Jaja, sen gick jag iaf vidare till skolan, när jag kom dit hade jag tänkt äta lunch men det gick rykten om att det var skabbigt så jag följde med Malin till donken och åt lite där :) Sen fick jag gå hur fort som hellst tillbaka, och kom ändå försent så fick några extra uppgiften på historian :P Förlåt Sanna! Efter så hade vi en snabbis matte som slutar 14.05 sen ska vi vara på johannesbäck skolan 14.15 helt omöjligt att hinna tar ju bara en kvart att gå dit så ska man plocka ur skåpet och allt sånt också.  Puckon som gjort schemat!!!! När den lektionen slutade var det slut med skola för dagen, då tog jag bussen ner på stan och köpte ett läppglans. När jag kom hem så hade jag missat 5 minuter av One Tree Hill men det gjorde inte världans mycket eftersom att jag hade sätt det avsnittet innan, det var nog allt som har hänt idag , Inte speciellt kul dag? Men så kan det vara ibland! Ska sätta mig och plugga fysik som igentligen skulle varit inne igår :( Ha det mkt bra :)
Puss                                



 Grr för fan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0