Lördag

Okej japp idag när jag vaknade kl 9 var jag råååååååååtrött eftersom att jag inte hade sovit så mkt . Men iaf fick skynda mig att göra mig iårdning för att åka på magnetrönken i sthlm! det var faktiskt ganska roligt haha jag fick ligga på typ en bår och sen åka in i ett rör och så skakade det lite ;b haha sen åkte jag och pappsen vidare till nån affär där man kunde köpa massa billiga sportsaker, men jag hittade inget så vi köpte oss vars två korvar och åkte hemåt, men dåså ringde mamma och sa att vi skulle åka o kika på ett hus, så då gjorde vi det :) de va inte lika fint som de andra, men de hade ju pool ;b svårt val! haha sen åkte jag iaf med mamma istället vi åkte till öb och chockolat! köpte godis chips shampoo osv. och sen när jag kom hem hade mamma städat mitt rum :) sen läste jag veckorevyn som jag hade köpt och käka goooodis :) har ingen aning om vad som händer ikväll, något kul?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0