Lördag + söndag

va på stan med Sanna igår, halvköpte ett par skor och så köpte jag ett par örhängen :) sen åkte jag till hanna och hämtade mina skor och sen till lina och hämtade lite saker. Sen kvällen måste blivit den sjukt spåradeste kvällen i mitt liv hitills ;b vi åkte iaf till stockholm jag och sanna och träffade niklas och alexander, åkte nånstanns till några kompisar till dom som hade typ utklädningsfest ;b men vi gick efter en stund till statiol. sen åkte jag och sanna in till centralen igen, de tog typ sjuukt lång tid, sen skulle vi leta efter bussarna hem. Så fick vi springa omkring men tillslut hittade vi, de tog typ 2 timmar :O så vi missade nästan bussen men vi hann iaf, så somnade båda på bussen och vi va så sjuuukt otaggade, sen hände de lite mer saker som jag inte ska ta upp här. Och tillslut hamnade vi i Sannas källare då va klockan 5, haha. Så satt vi där i typ 1,5 timme o då va de så jääääääääävla kallt och läskigt för de va ju sjukt mörkt om man inte klickade på lampan hela tiden men vi halvsomnade ju o aa. Sen vid halv 7 gick vi in till Sanna iaf och la oss i hennes säng och de va så sjuuuuuukt skönt. Sen sov vi till 12 och sen käkade vi frukost och guuud va gott de va, värsta efterlängtat ;b. Nu sitter jag här med halvsmutsigt hår kläder från igår och ska snart åka på innebandy sen tränaaaa, usch va jobbigt! men sånt är livet ska gå o lägga mig jätte tidigt ikväll! Ha en bra kväll :)  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0