Gör allt för att slippa plugga , här är en lista ;D

FAVORITER

01. filmer? Stomp the yard, hsm 1&2, she´s the man mfl :)
02. låtar? Favoriten just nu är Wait for you med Elliott Yamin
03. årstider? Gillar alla på olika sätt, men om man bara får välja en så tar jag höst. Det är mysigt när det är mörkt
04. mat/dryck? Max orginalmål slår allt! och cola zero tar jag
05. djur? Inget, gillar inte djur
06. färg? Blå
07. parfym? För killar- Lacoste den röda, För tjejer- Escada mystiqal eller va den heter.
09. ämne i skolan? Idrott
10. sysselsättning? Träna och vara med vänner :)

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? mest min skinnjacka
02. vad använder du just nu för skor? Alla möjliga
03. favoritfärg på kläder? Blå, svart, vit, grå, och alla andra också ;b
04. favoritmaterial på kläder? Bror ju på tillfället helt.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya, vad som hellst snyggt. är så trött på mina :(
06. favoritaffärer? H&M, Gina, Din sko, Skopunkten mm..
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? varierar, ca 500 kr
08. favoritmärke? Inget speciellt
09. vad har du för tröjstorlek? S-M

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Lagom
2. vilken färg på tapeterna? Benvita
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Svart, grått och rött 
4. vad vill du ändra där inne? Har precis gjort om, men alltid kul att göra nytt!
5. vad har du där inne av följande: A, B, C, D
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannen mittemot
7. vad gör du oftast i ditt rum? Datorn, dansar, provar kläder och skor, umgs med vänner, kollar på tv
8. favoritpryl i rummet? Garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0