FREEDAG :D

Fy fasen vilken jobbig vecka :O har nog aldrig pluggat såhär mycket i hela mitt liv! Blääää men nu är ALLT klart :D gud så skönt! satt först och kikade i johannesbäck på träningsläran, sen gick jag till skolan med sanna :) satte mig och pluggade massa historia innan engelskan började, då fick vi tillbaka prove och jag fick G :D väldigt stolt! iofs bara två poäng över men de är alltid något:D:D ! och juste Anden förlåt, de kanske inte va du som hade tagit den.. men vem har då gjort det :'(? jeje, sen va det proooovet, så sjukt svårt :S jag hade typ pluggat på helt fel grejer :/ hoppas på g iaf! sen vare biologi, grymt tråkigt idag :S fick bilder på träd så skulle man se vilka de va :S sen matte, ganska kul som vanligt.. sen fick jag och axa springa till bussen och vi hann faktiskt :D men hon missade sin buss så jag fick lite sällskap när jag väntade på trogna 22an ;b så missade jag ju såklart lite av oth eftersom att vi slutar kvart över 4 på fredagar :S:S !!! bajs på den som gjort schemat! efter oth satte jag mig och skrev uppsattsen i näringsläran, tråkigt på en fredag :/ sen tog jag en sväng till ica också och köpte lite chips, va sjukt länge sen jag åt chips fick jag för mig helt plötsligt! de va iaf mkt gott :) och jag hann klart med uppsattsen, så jag tycker att jag är värd en applåd eller något efter den här veckan :D mkt starkt jobbat av mig (A)

ska sleeeepa nu så man är lite pigg imorogn :D ha en revlig helg! hör av mig tomorrow igen , Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0