Fredagskväll hos Sara :)

Såja nu har jag lite tid att skriva osv , i fredags åkte vi då till Sara i Örsundsbro. Busschaffören va värsta otrevlig :O jag fick betala 45 kr även fast jag sa att jag va 16 men han vägrade bara för jag inte hade lägg, taskigt tycker jag! Måste säga att Sara hade ett grymt fint hus, ge mig! :P Vi började med en husesyn, sen ÅT vi mat, korv, pommes och beanesås eller hur de stavas. Så gott när man va döhungrig! Sen satte vi oss i soffan och laddade för high school musical, se den! så bra :) sen åkte vi hem ganska tidigt eftersom att vi skulel spela match på morgonen.
Lägger upp alla bilder på bilddagboken; http://brynoe.bilddagboken.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0