Fredag!

som vanligt råjobbig dag på fredagar :( började med rygg och magprogram i johannesbäckskolan, aj min mage! sen hade jag iofs ganska lång håltimme tills engelskan började då jag satt och kikade i skolkatalogen som vi fick idag :D sen på engelskan kollade vi på någon film som jag inte fattade nånting av ;b haha men jag trivs ändå! sen had vi boilogilabb och fyyyyy, så tog hon fram veckans fågel o viftade med, fy va äckligt HATAR verklign fåglar. Fjädrarna är så skabbiga och nej usch. skulle kunna skriva hur mkt som hellst hur mkt jag hatar fåglar men nu får de va nog för den här gången ;b sen hade vi håltimme igen så då tog jag och Sanna en prominix, myspys! mattelektion efter de som börjar kl 15.00 då vill man ju bara åka hem! men så är det att gå natur ;D haha. det var iaf inte så jätte jobbigt, vi hade en mattetävling i slutet, jag var inte så bra om man säger så .. svaret skulle vara något på 2000 jag fick de till 52 ;b haha :D så missade jag bussen precis, så jag fick skuss av Jenny till stationen, eller de va jag som cyklade men de va på hennes cykel ;b haha. Sen så mötte jag lina på ica och så shoppade vi lite godis , Jummie det var rå länge sen nu! ellr iaf sen jag köpte eget godis ;b haha.. Hann hem och kolla på oth i en halvtimme iaf :D (Y) det var bra som vanligt! sen åkte jag mamma och lina till tegelbruket och käkade mat, väldigt gott, tack för maten mamma :D. Har precis kollat på idol, jag tyckte att Sam var sämst idag, tror han kommer åka ut. någon som sätter emot? Funtar faktiskt på att gå och lägga mig snart , är så trööööött :) fast ska vara vaken ett liiiiiiitet tag till för att prata lite med någon :) tihi!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0