zlatan vann!

Grattis Zlatan! även fast han är riktigt bra är de väll lite tråkigt att han får? tycker jag iallafall .. jag var nog ganska mycket ute och cyklade med min gissning ;b! jag tycker att de borde införa en regel att om man fått piset ett år tidigare borde man inte kunna få det igen. bra eller dåligt?

image169Zlatan- guldbollenvinnare 2007, och Henke Larsson kommer allitd vara min favort ! :D

nu har Lina sagt något roligt igen ;b haha
hon har prov i matsmältning så sa mamma ;
-Vad heter tarmarna som finns i buken?

Lina- Eh va är buken ?

PUCKHOOOE !    

Kommentarer
Postat av: Tove

JAG SÅG DET LIVE!

2007-11-12 @ 23:38:17
URL: http://tovearwidson.blogg.se
Postat av: Anna

oh fan va niiiiiiice ,b

2007-11-13 @ 15:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0