Tisdag

soft dag idaaag, slutade kvart över 12 . Naaaaajs (Y) åkte hem direkt för jag mådde inte så bra, tror jag är lite sjukkkk. :( kollade på oth nästan hela dageeen ;b sen när emilia kom så kollade vi lite mer på oth och sen lagade vi maat, korv och köttbullar med stuvade makkisar! lätt veckans godaste :D

- nathan scott

sen mitt när vi satt o käkade så ringde mammsen, då berättade hon att jag ska få operera knät på fredag eller måndag, och att han som jobbar på artokliniken( vet inte hur det stavas) i stockholm har ringt till en i uppsala för att be henne skriva en remiss för att det var brottom och fått henne att ge mig en tid efter hon ignetligen har slutat för att jag ska kunna operera mig tidigare. ganska snällt va? jag är iaf super glad :D hoppas iaf att det blir bra fortare nu och att inget mer är fel på mitt knä, men de får vi se då :)



För er som inte vet vad som hänt med mitt knä så är de så här;
mitt korsband är nästan av, de vet inte hur mkt. om jag behöver operation eller inte
sen har jag en blödning i lårbenet och broskbildning typ, som de ska ta bort (tror jag?)
det är de iaf ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0