Onsdag

Dagen började med utvecklingssamtal, det gick väll hyfsat förutom ig varing i historia och fysik .. men de löser sig nog hoppas jag! Efter såg vi tartyff på svenskan, den va ganska rolig faktistk ,b men sen fick vi papper om att vi ska dramatisera en akt ur någon av shakespeares pjäser, jag fick mc beth .. great ;b

Efter skolan åkte jag med inkan skinkan hem, födelsedagsbarnet, köpte stift till min penna.. Sen åkte vi heem :) har precis kollat på oth så braa idag.. nu börjar de hända värsta grejerna så det är as spännande! kl 16.10 måndag - torsdag och 16.40 fredag!

idag är det lina som lagar mat vi får se hur de smakar ;b ska gå ner o pröva iaf återkommer senare!
ikväll är det ju även top model och greys alltid lika svårt val :/ vi får se vad det blir ikväll !

ha en trevlig kväll, tjarå !

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en trevlig onsdagskväll! ♥

2007-11-21 @ 17:11:22
URL: http://classiiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0