lördag

dagen började bra med att jag sov till 12 !!!! :D direkt när jag vaknade frågade lina om jag ville åka till stan och de vill jag ju såklart så efter 1 timme åkte vi ner och skulle kolla på jacka! vi hittade en snygg men det fanns inte rätt storlek kvar :( stackars lilla lina ;) haha! sen åkte vi iaf till allianshallen och kollade på när mitt lag spelade.  Förlåt mig tjejer men va fan har hänt ?!?!?! allt rasar. såhär kan de inte fortsätta nu måste ni skärpa er! Målen som gjordes va snygga, men deras var inte ok. varför kommer dom förbi ? det går bara inte! fy! nog om det.

ska hem till lina ikväll och kolla på matchen (sverige-spanien) med sofia och lina såklart, chillprill ;b haha! ärligt så tror jag att spanien vinner. Håller ju såklart på sverige men spaninen har så mkt bättre spelare, + att linderoth inte ska vara med.. De funkar ju inte helt enkelt. Jag tror på 2-0 till spaninen. Vad tror ni?

nu ska jag gå ner och äta lite mat, idag blir det något med kyckling! gott gott :)

ha en trevlig kväll! Baj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0