Lördag

Idag åkte emilia hem .. :( Är lite tomt på mitt rum nu ;b fast kan ju vara lite skönt också, så man kan sova lite mer! haha. Nästa gång vi ses blir nog i sommar .. lång tid dit :(

jeje veckan har varit rolig iaf , med MASSA oth tittande ;b måste nästan gå o köpa mig boxen / boxarna :D snart är det dax för match, funtar på att byta om och se om jag får spela .. (A) ska iallafall sätta på mig shortsen! kan skriva sen igen och säga vad resultatet blev. Vi ska spela mot Uppsala teknologerna btw :)

4veckor till THAAAAILAND idag :) !
Baaaj!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Saknar dig redan =(, vi är oslagbara!

2007-11-10 @ 18:03:26
Postat av: Anna

Absolut :)

2007-11-11 @ 13:17:55
Postat av: ingrid

haha
, ska du till tahiland ?:O
vist jag det ? :P

2007-11-11 @ 17:54:48
Postat av: Anna

jaaa det visste du :D det har jag nog sagt ;b

2007-11-11 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0